جدیدترین اخبار :
  • حفظ ادبیات فاخر تقریبی و دوری از ادبیات ضد تقریبی
  • کارگاه آموزشی «پروپوزال‌نویسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علوم اسلامی»
  • انتشار شمارۀ 15 «دو فصلنامۀ فقه مقارن» و شماره 53 «دو فصلنامه مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی»
  • فراخوان همکاری علمی ـ پژوهشی
  • مهمترین راهبردهای تدوین آثار پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری 1400 (سنجش(

تاریخ اطلاعیه : 0/06/06 | تعداد بازدید :316

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 1400 دانشگاه مذاهب اسلامی، به نکات زیر جهت ثبت نام در این دانشگاه توجه نمائید:


فرآیند ثبت‌نام شما در دانشگاه مذاهب اسلامی در دو مرحله، ثبت‌نام اینترنتی و حضوری به انجام خواهد رسید که انجام هر دو مرحله الزامی است.
ثبت‌نام اینترنتی:
پذیرفته شدگان مکلفند این مرحله از ثبت نام را در روزهای یکشنبه (7 شهریورماه) الی چهارشنبه (10 شهریور ماه) از طریق سایت دانشگاه مذاهب اسلامی به آدرس http://mazaheb.ac.ir/page/56    انجام دهند.
لازم است برای ثبت‌نام اینترنتی اسکن مدارک مورد نیاز که در این اطلاعیه آمده است قبل از ورود به سامانه انجام گردد.
تذکر: لازم است در فایل های آماده شده مشخصات ذکر شده رعایت گردد: «عکس 4*3 با رزولوشن 300dpi و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشن 150 dpi و فرمت jpg»


**مراحل ثبت نام الکترونیکی


تکمیل اطلاعات درخواستی
بارگذاری شناسنامه
بارگذاری کارت ملی
بارگذاری عکس 4*3 با رزولوشن 300dpi و فرمت jpg
بارگذاری مدرک مقطع کارشناسی و ریز نمرات
بارگذاری مدرک مقطع کارشناسی ارشد و ریز نمرات

**جهت ثبت نام اینترنتی گزینه ورود به سیستم را کلیک نمایید**
شناسه کاربری: ابتدا شناسه کاربری u001 و در ادامه آن شماره داوطلبی خود را وارد نمایید.
گذرواژه: کد ملی
پس از ورود به سامانه کاربری خود مطابق مسیر ذیل برای تکمیل فرمهای مربوطه اقدام کنید.
منوی آموزش- دانشجو- پذیرش غیرحضوری- پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود
تمام مراحل را انجام دهید و سپس ثبت نام نهایی خود را پرینت و در روز پذیرش حضوری به دانشگاه ارائه دهید. (عدم اخذ پرینت نهایی ثبت نام اینترنتی به منزله عدم ثبت نام در دانشگاه مذاهب اسلامی است)
تذکر: کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات پایه از طریق سیستم اتوماسیون آموزش انجام می‌پذیرد، لذا عدم تکمیل فرم‌ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبت‌نام نهایی و مشکلات آتی می‌گردد و عواقب آن به عهده پذیرفته شده خواهد بود.

 

 

ثبت‌نام حضوری در دانشگاه جهت تحویل مدارک و تشکیل پرونده:


پذیرفته شده گرامی لازم است پس از انجام ثبت‌نام اینترنتی، از تاریخ 13 الی 15 شهریورماه به همراه اصل مدارک درخواستی به جهت تشکیل پرونده فیزیکی به دانشگاه مراجعه نماید. (با توجه به وضعیت شیوع کرونا در کشور،  دانشجویان غیر تهرانی می توانند مدارک درخواستی را به آدرس دانشگاه پُست نمایند)

 

آدرس: خیابان انقلاب- خیابان ابویحان-خیابان شهید مهرداد روانمهر- پلاک 3 کدپستی 95851-95857-13158

 

آرشیو اخبار
سامانه پیامکی و ایمیل

بازگشت به ابتدا