دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی ضمن تبریک به پذیرفتهشدگان آزمون دکتری اختصاصی طلاب سال 1402، شرایط و ضوابط ثبتنام و شرکت داوطلبان دکتری در مرحله مصاحبه آزمون دکتری را به شرح ذیل اعلام می نماید:
مصاحبه تخصصی دوره دکتری 22 شهریورماه بصورت حضوری در محل دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار خواهد شد.
نحوه ارزیابی مرحله دوم دوره دکتری:
سوابق آموزشی و پژوهشی (مقاله، تالیف و ترجمه کتاب، سوابق تدریس، معدل، مدرک زبان خارجی و ...) |
مصاحبه علمی و ارزیابی عمومی |
مدارک موردنیاز جهت ارسال
داوطلبان باید از تاریخ 14/06/1402 لغایت 17/06/1402 نسبت به ارسال مدارک درخواستی به آدرس ایمیل mazaheb1402@mazaheb.ac.ir اقدام نمایند. به مدارکی که بعد از مصاحبه ارائه شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. (لطفا شماره تلفن همراه خود را در ایمیل ارسالی درج نمائید.)
1.اسکن عکس پرسنلی 4*3
توجه: برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد یا سطح دو، اسکن گواهی تأییدشده دانشگاه یا حوزه محل تحصیل مبنی بر فارغالتحصیل شدن تا تاریخ 31/06/1402 الزامی است.
هزینه ثبتنام برای مصاحبه
مبلغ 1،500،000 ریال (یکصد و پنجاه هزار تومان) بابت هزینه ثبتنام برای هر کد رشته محل که به حساب 55138486 نزد بانک تجارت پرداخت شود. (شناسه واریز 13778811789)
توجه مهم: وجه پرداختشده ثبتنام، در صورت انصراف و یا عدم پذیرش نهایی متقاضی یا اشتباه در پرداخت به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. لذا داوطلبان محترم ضروری است قبل از واریز هزینه دقت لازم را به عمل آورند.
مدارک لازم برای روز مصاحبه حضوری:
1-یک قطعه عکس 4*3
2-اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر آن
3-اصل مدرک کارشناسی یا سطح دو و تصویر آن
4-اصل مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه و تصویر آن (یا اصل گواهی تأییدشده دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغالتحصیل شدن تا تاریخ 31/06/1402 با ذکر معدل کل برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد)
5-مستندات علمی و پژوهشی (مقاله، تالیف و ترجمه کتاب، مدرک زبان خارجی، سوابق تدریس و ...)
6-اصل فیش واریزی هزینه ثبت نام مصاحبه
*ساعت انجام مصاحبه ی هرداوطلب متعاقباً به ایشان اعلام می گردد.
نظر به اینکه تنها مرجع رسمی اطلاعرسانی در این خصوص دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی است، داوطلبان باید اطلاعات را از طریق سایت دانشگاه به نشانی mazaheb.ac.ir پیگیری و نکات اعلام شده را به دقت مطالعه و مطابق تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام و حضور در مصاحبه اقدام نمایند.